Administration, IT & service – Københavns Universitet

Videresend til en ven Resize Print Bookmark and Share

Jobportal DK > Administrative & forskningsunderstøttende stillinger > Administration, IT & s...

Personlig assistent (PA)

Personlig assistent (PA) 

søges til institutlederen ved Institut for Klinisk Medicin (IKM) ved det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet. 

Institut for Klinisk Medicin blev etableret d. 1. november 2012 ved en fusion af 5 kliniske institutter og institutadministrationen udgør en central understøttende rolle i for den kliniske struktur. Instituttets videnskabelige personale består primært af kliniske professorer og kliniske lektorer, typisk med hovedansættelse som overlæge ved hospitaler i Region Hovedstaden og i Region Sjælland. Instituttets videnskabelige personale varetager undervisning af lægevidenskabelige og andre kandidatstuderende på hospitaler og sygehuse i de to regioner. Instituttet har et tæt samarbejde med interne enheder på SUND og mange eksterne relationer i Region Hovedstaden og Region Sjælland. 

Opgaverne i institutadministrationen er mange og forskelligartede. Fra udvalgs- og mødebetjening, kommunikations- og koordineringsopgaver, ressourcestyring, HR-sagsbehandling, til beslutningsoplæg, analyser, sparring og ledelsesinformation.
 
Som PA vil du være institutlederens højre hånd i det daglige arbejde. Du vil få ansvaret for at koordinere og styre institutlederens kalender og daglige korrespondance og sekretærbetjene institutlederens deltagelse i møder samt råd og udvalg, herunder udarbejdelse og print af mødemateriale. Du vil samtidig indgå i organisering og praktisk afvikling af møder og arrangementer i IKM regi. 

Institutadministrationen varetager i fællesskab de administrative opgaver, og der vil derfor forekomme andre typer af opgaver. Herunder vil der være mindre sekretæropgaver for institutadministratoren samt medvirken ved udarbejdelse af præsentationer, høringsvar, strategiudvikling, prisindstillinger, rapporter og lignende. 

Vi søger en kollega, som:
 
• Har solide kompetencer inden for ledelsesbetjening 
• Er øvet bruger af Officepakken og herunder særligt Outlook 
• Et bredt kendskab til SUNDs organisatoriske opbygning og fagområder eller til det kliniske område i de regionale organisationer vil være en fordel 
• Er selvstændig, udadvendt, hjælpsom med en god situationsfornemmelse 
• Har stor ansvarlighed kombineret med evnen til at være et skridt foran begivenhederne 
• Har en effektiv tilgang til opgaverne, arbejder struktureret og forstår vigtigheden i at arbejde med fortroligt materiale 
• Er serviceorienteret uden at miste overblikket og det gode humør 
• Har gode samarbejdsevner og evne til at omgås mange forskellige typer mennesker  
• Er fleksibel og har en positiv indstilling til skiftende arbejdsopgaver i en travl og hektisk hverdag 
• Har erfaring med/lyst til at arbejde med udvikling og forbedring af administrative arbejdsgange i en stor og kompleks organisation 
• Har stærke kompetencer inden for formidling på dansk og gerne på engelsk
 
Vi tilbyder 

• Et attraktivt, udviklende og alsidigt job på en institution med stor selvstændighed og afveksling i opgaverne, samt en bred kontaktflade internt og eksternt 
• En arbejdsplads, hvor opgaverne løses teambaseret med vægt på gensidig respekt for hinandens kompetencer 
• Engagerede kolleger, der lægger vægt på holdspil og faglighed i arbejdet, og som har en uhøjtidelig, åben og respektfuld omgangstone 
• En arbejdsplads, der lægger vægt på gensidig fleksibilitet i forhold til opgavevaretagelsen og arbejdstiden. Vi har møder som både ligger tidligt og sent 
• Gode faglige og personlige udviklingsmuligheder, herunder efteruddannelse 
• En centralt beliggende arbejdsplads på Panum Instituttet med bl.a. motionsklub, kaffe-, te- og frugtordning og gratis parkering
 
Løn- og ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S) og enten AC eller organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK/STAT) med indplacering som kontorfunktionær i løngruppe 3 sats 2. Der vil være mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid. Tiltrædelse snarest muligt.
 
Nærmere oplysninger om stillingen fås hos institutadministrator Eve Frisenborg, tlf. 24431536, mail efr@sund.ku.dk eller institutleder Jesper Hastrup Svendsen, tlf. 26200993, mail jesper.hastrup.svendsen@regionh.dk
   
Søg stillingen senest 31. januar 2018. Vedhæft ansøgning, CV samt eksamensbevis. Materiale modtaget efter dette tidspunkt vil ikke blive taget i betragtning.
 
Om Institut for Klinisk Medicin 
Institut for Klinisk Medicin har en akademisk stab på 200 kliniske professorer, 450 kliniske lektorer, kliniske lærere og tutorer og 640 ph.d.-studerende. Institutadministrationen består pt. af 5 medarbejdere. Se gerne mere på instituttets hjemmeside http://ikm.ku.dk/ 
 
SØG STILLINGEN

Københavns Universitet giver sine knap 10.000 medarbejdere muligheder for at udnytte deres talent fuldt ud i et ambitiøst, uformelt miljø. Vi sikrer traditionsrige og moderne rammer om uddannelser og fri forskning på højt internationalt niveau. Vi søger svar og løsninger på fælles problemer og gør ny viden tilgængelig og nyttig for andre.

Info

Ansøgningsfrist: 31-01-2018
Ansættelsesdato: Start hurtigst muligt
Arbejdstid: Fuldtid
Afdeling/Sted: Institut for Klinisk Medicin

Søg i stillinger