Alle ledige stillinger – Københavns Universitet

Videresend til en ven Resize Print Bookmark and Share

Jobportal DK > Alle ledige stillinger

Institut for Lægemiddeldesign og Farmakologi søger en HR- og Kommunikationskoordinator

Institut for Lægemiddeldesign og Farmakologi søger en HR- og Kommunikationskoordinator 
 
Ved Institut for Lægemiddeldesign og Farmakologi, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet, søger vi en HR- og Kommunikationskoordinator til vores administration med start den 1. februar 2018 eller hurtigst muligt herefter. 

Om instituttet  
Vi er et institut under Det Sundhedsvidenskabelig Fakultet ved Københavns Universitet, der forsker i udvikling af nye lægemidler, samt bidraget til forskningsbaseret undervisning på fakultetets uddannelser inden for farmaceut- og lægemiddelvidenskab. Instituttet har ca. 300 medarbejdere, heraf 10 i administrationen, som du vil blive en del af.   
 
Som HR- og Kommunikationskoordinator vil du blive en del af instituttets administration. Dine arbejdsopgaver vil b.la. omfatte: 
  • Koordinering om personale og HR relaterede processer med instituttets HR team samt instituttets øvrige afdelinger 
  • Deltagelse i ugentlige kontaktmøder med HR 
  • Journalisering og håndtering af personfølsomme oplysninger 
  • Administration af virksomhedspraktikanter  
  • Administration af scholarstipendiater og gæsteforskere  
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af lister over tidsbegrænsede ansatte samt eksterne 
  • Bistå ved ansættelsesprocesser i instituttets administration 
  • Administrativ bistand til instituttets sektioner  
  • Sekretær for vores Lokalesamarbejdsudvalg og Institutråd  
  • Deltage i de årlige lokale lønforhandlinger  
  • Administrativ assistance til forskere 
  • Andre administrative arbejdsopgaver 

Du vil derudover også indgå i vores kommunikationsafdeling én dag om ugen, hvor du sammen med en anden kollega vil have ansvaret for varetagelse af instituttets interne og eksterne kommunikationsopgaver.
Dine opgaver indenfor kommunikation vil primært være: 

  • Vedligeholdelse af instituttets danske og engelske hjemmeside 
  • Annoncering af nyheder og arrangementer på inter- og intranet (både på dansk og engelsk)  
  • Udarbejdelse af instituttets nyhedsbreve  
  • Annoncering af publikationer, forskningsbevillinger m.m. på informationsskærme (LiveConnect CDS) 
Det vil være en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med Obvious, SharePoint, Photoshop og LiveConnect CDS.  
 
Dine kvalifikationer 
  • Ved besættelse af stillingen vil vi lægge vægt på, at du:  
  • har relevant uddannelsesmæssig baggrund og erfaring 
  • har erfaring med journalisering, gerne Workzone 
  • har erfaring med håndtering af personfølsomme oplysninger 
  • er velformuleret på dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt  
  • er en erfaren bruger af Office-pakken, og har gode IT-kundskaber 
  • har erfaring med universitetsverdenen eller lignende institutioner  
Vi søger en kollega, som: 
  • er serviceminded, fleksibel og har kritisk sans, samt godt humør og  
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret  
  • har gode samarbejdsevner og kan samarbejde med mange typer mennesker 
  • er engageret i sit arbejde, og giver en hånd med, hvor der er brug for det 
  • er omstillingsparat, da stillingen byder på både mange forskellige opgaver inden for både administration og kommunikation 
Vi tilbyder 
  • Medindflydelse på planlægning og løsning af egne opgaver  
  • Et udviklende og alsidigt job med stor selvstændighed og afveksling i opgaverne, med bred kontaktflade både internt og eksternt
  • En god og familievenlig arbejdsplads 
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling 
  • Engagerede kolleger, der lægger vægt på samarbejde og fælles ansvar 
  • En dagligdag præget af uformel omgangstone og godt humør 
  • En centralt beliggende arbejdsplads med bl.a. frugtordning og fleksibel arbejdstid 
Løn- og ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK Stat). Stillingen er indplaceret i løngruppe 3.1. Der kan forhandles tillæg efter kvalifikationer.

Vi forventer ansættelsesstart den 1. februar 2018. 
Stillingen er en fastansættelse og den ugentlige arbejdstid udgør 37 timer om ugen, inkl. frokost.  
 
Yderligere oplysninger 
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte institutadministrator Hanne Falck, tlf. 35 33 61 65 eller på mail hanne.falck@sund.ku.dk.    
 
Du kan læse mere om instituttet her: http://ilf.ku.dk/.  
 
Sådan søger du 
Stillingen søges online via Jobportalen (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget), hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning, CV, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter. 
 
Ansøgningen skal være os i hænde senest søndag den 3. december 2017. 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i løbet af uge 50. 
 
Vi ønsker at afspejle det omgivne samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os. 
 
Københavns Universitet præger aktivt sin samtid gennem fremragende forskning, uddannelse og samarbejde. KU hører til de højest rangerende universiteter i Europa og er Danmarks ældste universitet, grundlagt 1479. I dag omfatter KU 39.000 studerende og 10.000 ansatte tilknyttet seks fakulteter: humaniora, jura, natur- og biovidenskab, samfundsvidenskab, sundhedsvidenskab og teologi. 
 
 
 
 
SØG STILLINGEN

Københavns Universitet giver sine knap 10.000 medarbejdere muligheder for at udnytte deres talent fuldt ud i et ambitiøst, uformelt miljø. Vi sikrer traditionsrige og moderne rammer om uddannelser og fri forskning på højt internationalt niveau. Vi søger svar og løsninger på fælles problemer og gør ny viden tilgængelig og nyttig for andre.

Kontakt

Hanne Falck

Info

Ansøgningsfrist: 03-12-2017
Ansættelsesdato: 01-02-2018
Arbejdstid: Fuldtid
Afdeling/Sted: Institut for Lægemiddeldesign og Farmakologi

Søg i stillinger