Alle ledige stillinger – Københavns Universitet

Videresend til en ven Resize Print Bookmark and Share

Jobportal DK > Alle ledige stillinger

Medarbejder til KU-IT Servicedesk søges: Brænder du for god service? Så har vi måske jobbet for dig!

Har du erfaring med god kundeservice, hvor du skaber det store overblik og stadig har øje for detaljen? Så læs endelig videre. 
 
Københavns Universitet er inde i en rivende udvikling, hvor fokus på vækst, udvikling og dynamik er i højsædet. Den strategiske udvikling, drift og support er forankret i universitets IT-afdeling, KU-IT, hvor opgaverne løses på et højt kvalitativt niveau af 250 fuldtidsansatte. IT-afdelingen er motiveret af at arbejde på nordens førende universitet, som hvert år sender et stort antal kompetente og veluddannede mennesker ud på jobmarkedet. 
 
Københavns Universitet KU-IT søger en ny kollega til Servicedesk, der består 14 medarbejdere. 
 
KU-IT Servicedesk er ”single point of contact” for brugerne af Københavns Universitets fælles IT- og telefonisystemer. Vi hjælper dagligt ansatte og studerende hvis de har spørgsmål til eller problemer med universitetets it-systemer. KU-IT Servicedesk modtager ca. 4000 henvendelser om måneden, og brugerhenvendelserne kommer via telefon, mail, chat, personlig henvendelse eller KU´s webportal. Vi arbejder i KU-IT efter ITIL version 3. 
 
På http://it.ku.dk/it-jobs/  findes en samling filmklip der fortæller lidt om KU som IT-arbejdsplads  
 
Jobbet 
Dit primære arbejdsområde vil bestå i, at modtage og behandle henvendelser fra KU´s ansatte og studerende vedrørende KU´s IT-systemer. Der er fokus på den gode sagsbehandling i form af god service, effektiv sagsbehandling, kompetent sagsløsning og evnen til at følge fastlagte procedurer.    

Vi lægger vægt på at: 
  • du kan arbejde selvstændigt og har mod på en travl hverdag, hvor den konkrete sagsbehandling fylder mest 
  • du er serviceminded, fleksibel og indstillet på at udvikle dig i en dynamisk afdeling 
  • du har en lyst til-, og erfaring med kundeservice 
  • du har erfaring med Windows, samt Office pakken på superbruger niveau (kendskab til mac er en fordel, men ikke et krav) 
  • du er god til at formulere dig klart og præcist på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt 
  • du er god til at dokumentere og arbejde systematisk 
  • du har gode samarbejdsevner, og fungerer godt i et team 
Din baggrund 
Vi foretrækker, at du har haft en karriere med kundeservice som den røde tråd. Din erfaring med kundeservice kommer gerne fra en tidligere stilling i en Servicedesk, men det kan også være som receptionist eller lignede. 
 
Vi tilbyder 
  • en udfordrende og spændende hverdag med et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer 
  • en familievenlig arbejdsplads 
  • en centralt beliggende arbejdsplads tæt på offentlige transportmidler 
- og så det praktiske  
Din arbejdstid er 37 timer om ugen. Ansættelse og aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Ansattes Organisationer i Staten (OAO-S) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere/HK-Stat (ny løn) med aflønning i løngruppe 3 sats 1. Der er mulighed for forhandling af tillæg på baggrund af kvalifikationer. Stillingen er ledig til besættelse snarest muligt. 
Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via KU’s Jobportal (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget, så den er universitetet i hænde senest den 1. februar 2018.  
 
Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.  
 
Du kan læse mere om os på www.it.ku.dk Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til gruppeleder for KU-IT Servicedesk Pernille Philip Berg via mail ppb@adm.ku.dk eller telefon 28 75 48 14. 
 
SØG STILLINGEN

Københavns Universitet giver sine knap 10.000 medarbejdere muligheder for at udnytte deres talent fuldt ud i et ambitiøst, uformelt miljø. Vi sikrer traditionsrige og moderne rammer om uddannelser og fri forskning på højt internationalt niveau. Vi søger svar og løsninger på fælles problemer og gør ny viden tilgængelig og nyttig for andre.

Kontakt

Pernille Philip Berg
E-mail: ppb@adm.ku.dk

Info

Ansøgningsfrist: 01-02-2018
Ansættelsesdato: Start hurtigst muligt
Afdeling/Sted: KU-IT

Søg i stillinger