Administration, it og service

Projektledere til Bygningsprojekter Campusadministration Frederiksberg+

Kan du holde styr på flere bygningsrelaterede opgaver ad gangen? Bevarer du hovedet koldt, når dagen bliver anderledes end forventet? Er du god til at planlægge og eksekvere? Kan du kommunikere, løse knuder og finde en farbar vej i en kompleks organisation? Så er dette sikkert et job for dig!

Københavns Universitet opgraderer og vedligeholder løbende universitetets fysiske rammer for at sikre funktionelle faciliteter til universitetets forskere og studerende. Den eksisterende bygningsmasse er under stadig forandring og udvikling, og der er derfor behov for at styrke enheden Bygningsprojekter på Frederiksberg+ med yderligere medarbejdere.

Vi har aktuelt to ledige stillinger til besættelse, begge på 37 timer.

Om os

Bygningsprojekter Frederiksberg+ er del af en serviceorienteret bygningsorganisation, som leverer sikker drift og udvikling af universitetets mange bygninger. Vores primære opgave i enheden er at understøtte en effektiv styring af renoverings- og ombygningsprojekter i tæt samarbejde med fakulteternes ledelser og brugere. Vi er i alt knap 80 medarbejdere på bygningsområdet, hvoraf Bygningsprojekter indgår med et team på i alt 10 medarbejdere.

Enheden Bygningsprojekter varetager bygge-, vedligeholds- og udviklingsopgaver på Frederiksberg Campus, i City Campus og på Taastrup Campus, i Nødebo, i Helsingør, på Djursland m.fl. Bygningsmassen omfatter godt 415.000 m2 brutto med overvejende teknisk tunge faciliteter, speciallaboratorier, to dyrehospitaler, væksthuse, museer og en række fredede ejendomme. Vi har til huse på Nordre Sti på Frederiksberg, smukt omgivet af Landbohøjskolens Have.

Primære arbejdsopgaver:
Som projektleder vil dine primære opgaver være:

  • Varetage brugerkontakt i forbindelse med afklaring af behov for ændret infrastruktur, herunder medvirke til indledende afklaring af projekters omfang og kompleksitet.
  • Varetage flytteopgaver, herunder praktisk koordinering med leverandører og brugere.
  • Varetage mindre bygge- og vedligeholdsopgaver i deres helhed, herunder afvikle egne udbud og kontrahering i henhold til gældende udbudsregler.
  • Varetage større bygge- og vedligeholdsopgaver (op til ca. 5 mio.kr.) i samarbejde med de relevante parter – herunder universitetets videnskabelige medarbejdere, teknisk drift, eksterne rådgivere, myndigheder, entreprenører m.fl.
  • Bidrage til udarbejdelse af overslag og prissætning af kommende projekter.
  • Deltage i tilsyn, mangelgennemgange, afrapportering og overdragelse til drift.
  • Medvirke til æstetisk og teknisk kvalificering af valgte løsninger.
  • Bidrage til udvikling af dækkende digital dokumentation over bygningsmassen.
  • Bidrage til udarbejdelse af beslutningsgrundlag, indstillinger og procesplaner mv.

Vi forventer

Som projektleder skal du kunne skabe balance mellem brugerbehov og driftsteknisk fornuftige løsninger. Du skal være kommunikativ stærk både mundtligt og skriftligt og kunne begå dig på alle niveauer i en stor, politisk ledet organisation.

Faglige kompetencer:

  • Byggeteknisk erfaring som byggeleder, projekteringsleder eller rådgiver.  
    Du må gerne have en baggrund som fx konstruktør, ingeniør, tekniker, arkitekt el.lign.
  • Erfaring med koordinering af bygge- og vedligeholdsprojekter, herunder med gennemførelse af egne udbud, kontrahering mv.
  • Erfaring med facilitering af komplekse brugerprocesser
  • Erfaring med logistik i forbindelse med flytteprocesser
  • Erfaring med kommunikation og dokumentation i byggeprojekter
  • Erfaring med driftsunderstøttende IT-systemer, FM-systemer, CAD mv.

Personlige kompetencer:

  • God til at kommunikere - lyttende og respektfuld i samarbejder
  • Systematisk og struktureret i opgavevaretagelsen
  • Vedholdende og ansvarlig over for aftaler, deadlines og leverancer
  • Opsøgende i forhold til afdelingens samlede opgaveportefølje
  • Positiv og med godt humør – også når hverdagen er travl

Vi tilbyder:

  • En mulighed for at arbejde med fagligt komplekse og udfordrende projekter
  • En bred berøringsflade og stort netværk blandt universitets videnskabelige medarbejdere
  • En dynamisk arbejdsplads med stort engagement og et godt arbejdsmiljø
  • En arbejdsplads i byens smukkeste og grønneste Campus
  • Mulighed for efteruddannelse og udvikling af egne kompetencer

Hverdagen hos os

Hverdagen i afdelingen er energisk og travl, og vi afvikler vores projekter med stort engagement og godt humør.  Vi er en god og dynamisk blanding af erfarne og yngre kræfter, som tilsammen dækker afdelingens mange komplekse opgaver. Vi samarbejder på kryds og tværs af vores organisation samt med leverandører og rådgivere. Vores daglige samarbejde er åbent, præget af frihed under ansvar og af en uformel tone.

Løn og ansættelsesvilkår:

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer inkl. frokostpause. Ansættelse sker iht. overenskomst mellem Finansministeriet og AC eller anden relevant overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af kompetencer. 

Ansættelsesstart snarest muligt og senest 1. oktober 2025

Københavns Universitet (KU) er i gang med at implementere en ny fælles administrativ organisering og nye arbejdsgange, som medfører forandringer de kommende år. For yderligere oplysninger kan du evt. kontakte: projektchef Anette Persson 93 56 59 41 samt AC-TR på actaptr-frederiksberg@ku.dk. Du kan også læse mere her

Yderligere oplysninger:

Kontakt Projektchef Anette Persson på tlf. 93565941, e-mail anette.persson@adm.ku.dk . Dog ikke i uge 31.

Ansøgning mv:

Grundet sommerperioden er ansøgningsfrist sat til den 10. august 2025. Der forventes afholdt samtaler i uge 33/34.

Send din ansøgning vedlagt CV, uddannelsespapir og anden relevant dokumentation elektronisk via Jobportalen (tryk på linket ”SØG STILLINGEN” nederst i opslaget).

Ansøgninger læses løbende.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingen.

 

SØG STILLINGEN

Københavns Universitet giver sine knap 10.000 medarbejdere muligheder for at udnytte deres talent fuldt ud i et ambitiøst, uformelt miljø. Vi sikrer traditionsrige og moderne rammer om uddannelser og fri forskning på højt internationalt niveau. Vi søger svar og løsninger på fælles problemer og gør ny viden tilgængelig og nyttig for andre.

Kontakt

Anette Persson

Info

Ansøgningsfrist: 10-08-2025
Ansættelsesdato: 01-10-2025
Afdeling/Sted: Campusadministration Frederiksberg+
Indhold ikke tilgængeligt på grund af cookie-valg

Du kan ikke se indholdet i dette felt på grund af dine cookie-valg.

Klik her for at redigere dine cookie-indstillinger.

Kategori: Markedsføring

Søg i stillinger