Administration, it og service
Landbohøjskolens Have, Planter - Gartnerarbejde - teamkoordinator
Vil du være gartner i en af Danmarks største botaniske haver?
Vil du være teamkoordinator i vores gartnerteam?
Så er stillingen som gartner med teamkoordinering, med tiltrædelse den 1. marts 2025 eller snarest derefter, i Landbohøjskolens Have noget for dig.
Om os
Landbohøjskolens Have har ansvar for
- Dyrkning af ca. 6000 forskellige planter til undervisning i botaniske fag på Københavns Universitet
- Afskæring af 30-40.000 planter årligt til indendørs undervisning
- Drift og pleje af de grønne arealer på Frederiksberg Campus
- Forskønnelse og fornyelse af de grønne arealer på Frederiksberg Campus
- Udførelse af opgaverne på en sikkerhedsmæssigt forsvarlig måde
Vores team består af 6-7 gartnere, 5 lærlinge, og faglig leder, Lars Birck.
Arbejdsopgaver
Du får masser af jord under neglene, for du og teamet skal passe de grønne udendørs arealer og samlinger i haverne. Dit ansvar i samlingerne er bl.a. surbundsplanter, træer og buske, stauder, plæner.
Du får sammen med dit gartnerarbejde en koordinerende rolle i teamet, og refererer dér til teamleder Lars Birck. Du koordinerer opgavernes løsning i teamet, så de bliver udført ordentligt og rettidigt. Du kommer bl.a. til at lede de ugentlige planlægningsmøder, hvor teamets opgaver gennemgås og bemandes.
Hvem er du?
- Du er passioneret inden for dit fag
- Du er uddannet gartner eller har lignende grøn uddannelse/erfaring
- Du har praktiseret faget i en årrække
- Du arbejder organiseret/systematisk
- Du har erfaring med Excel, databaser, og andet computerarbejde
- Empati og inklusion er ikke fremmed for dig
- Det er en fordel, men ikke et krav, at du har erfaring med koordinering af personale og opgaver
- Det er en fordel, men ikke et krav, at du har en grøn akademisk erfaring.
Vi tilbyder
- Et job hvor næsten alt drejer sig om noget med planter
- Et alsidigt job med store og små udfordringer
- Fleksible arbejdsforhold
- Et godt arbejdsmiljø
- Et toptunet gartnerteam, der glæder sig til at modtage dig.
Løn og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og efter Organisationsaftalen for landbrugsarbejdere, gartneriarbejdere, gartnere og forsøgsmedarbejdere. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer eller anden relevant overenskomst.
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer med flekstidsordning.
Københavns Universitet (KU) er i gang med at implementere en ny fælles administrativ organisering, som træder i kraft den 1. marts 2025. For yderligere oplysninger kan du evt. kontakte teamleder Lars Birck på 51544484 samt Tillidsrepræsentant Monika Dragsted på 51544491. Du kan også læse mere her.
Din ansøgning
Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med CV og uddannelsesbilag via http://jobportal.ku.dk (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget) senest den 19. januar 2025. Vi forventer at ansættelsessamtaler vil foregå uge 4 og 5.
Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Har du spørgsmål, så ring endelig til teamleder Lars Birck på 51544484, eller skriv en mail på larsbip@plen.ku.dk.
Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet – SCIENCE i kort form – er landets største naturvidenskabelige forsknings- og uddannelsesinstitution med 4.000 ansatte og 9.700 bachelor- og kandidatstuderende fordelt på 12 institutter. Fakultetet har et årligt budget på ca. 3 mia. kr.
Læs mere om Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på https://www.science.ku.dk/
Københavns Universitet giver sine knap 10.000 medarbejdere muligheder for at udnytte deres talent fuldt ud i et ambitiøst, uformelt miljø. Vi sikrer traditionsrige og moderne rammer om uddannelser og fri forskning på højt internationalt niveau. Vi søger svar og løsninger på fælles problemer og gør ny viden tilgængelig og nyttig for andre.