Administration, it og service

Institutsekretær søges til Sociologisk Institut på det Samfundsvidenskabelige Fakultet

Sociologisk Institut på Københavns Universitet søger en engageret og systematisk institutsekretær til ledelsesunderstøttelse og til at drive og udvikle administrative processer.

Som en del af det administrative team på instituttet vil du spille en central rolle i vores administration, hvor du får mulighed for at arbejde tæt sammen med både interne og eksterne samarbejdspartnere.

Om stillingen
Administrationsteamet består af en institutkoordinator, en projektleder og studentermedhjælpere, der alle refererer til institutlederen. Som institutsekretær vil du have en stor berøringsflade med engagerede faggrupper lokalt på instituttet såvel som på fakultetet og universitetet mere generelt.

Du vil skulle agere struktureret og dynamisk i en kompleks organisation med mange opgaver og prioriteter i en tempofyldt hverdag. Stillingen kræver, at du arbejder selvstændigt og tager ansvar for at sikre de administrative processer.

Dine primære opgaver vil være:

  • Mødeindkaldelser og -forberedelse
  • Udarbejdelse af dagsorden og referater
  • Kalenderbistand
  • Journalisering
  • Ph.d.-forsvar
  • Bestilling af kontorhold


Faglig og personlig profil: Vi ser gerne, at du:

  • Har en relevant uddannelse og administrativ erfaring
  • Kan arbejde selvstændigt og strukturere dine opgaver
  • Er nysgerrig på at anvende nye digitale værktøjer
  • Har gode kommunikative evner både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk
  • Er løsningsorienteret, serviceminded og manøvredygtig i en politisk styret organisation
  • Har gode samarbejdsevner og kan medvirke til at sikre et inspirerende og udviklende arbejdsmiljø


Vi tilbyder
En spændende og udviklende stilling på et institut med en ambitiøs ledelse, hvor vi arbejder tæt sammen og lægger vægt på at opretholde et godt arbejdsmiljø.

Din daglige arbejdsplads vil være Sociologisk Institut på det Samfundsvidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet. Vores adresse er i centrum af København, på Øster Farimagsgade 5 A i det tidligere Kommunehospital.

Yderligere oplysninger
For spørgsmål om stillingen kan du kontakte institutleder Bjarke Oxlund på telefon 2614 8843 eller e-mail box@soc.ku.dk.

Løn og ansættelsesvilkår
 Ansættelsen sker i henhold til gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område OAO-S og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere HK Stat, med indplacering i løngruppe 3 sats 1 eller 2 eller efter anden relevant overenskomst.

Der vil være mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt timer 37 timer.

Samtaler og ansættelse:

  • Ansøgningsfrist: 7. april 2025
  • Samtaler afholdes: Uge 15
  • Ansættelse: hurtigst muligt

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Ansøgning
Send ansøgning, CV og uddannelsesbevis via https://jobportal.ku.dk/administrative-og-forskningsunderstoettende-stillinger/   senest 7. april 2025

Universitetet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Københavns Universitet (KU) er i gang med at implementere en ny fælles administrativ
organisering og nye arbejdsgange, som medfører forandringer de kommende år. For yderligere oplysninger kan du evt. kontakte Bjarke Oxlund på mail box@soc.ku.dk samt tillidsrepræsentant (HK) Cristel Brink Hansen via christel.brink.hansen@econ.ku.dk/ eller tillidsrepræsentanterne (AC) via mail actaptr-soendre@ku.dk 

SØG STILLINGEN

Københavns Universitet giver sine knap 10.000 medarbejdere muligheder for at udnytte deres talent fuldt ud i et ambitiøst, uformelt miljø. Vi sikrer traditionsrige og moderne rammer om uddannelser og fri forskning på højt internationalt niveau. Vi søger svar og løsninger på fælles problemer og gør ny viden tilgængelig og nyttig for andre.

Info

Ansøgningsfrist: 07-04-2025
Ansættelsesdato: Start hurtigst muligt
Afdeling/Sted: Sociologisk Institut

Søg i stillinger