Administration, it og service
Administrativ medarbejder til sekretariat
Om os
Biomedicinsk Institut (BMI) søger en engageret administrativ medarbejder. Du bliver en del af sekretariatet på BMI, som består af ca. ni medarbejdere, der har en bred kontaktflade til hele instituttet. Ansættelse pr. 1. august 2025. Stillingen er på 30 timer ugentligt og tidsbegrænset til udløb i februar 2029 (3,5 år).
BMI er et tværfagligt institut. Vores forskning er translationel og placeret i krydsfeltet mellem basal sundhedsforskning og klinik/industri. Per 1. januar 2025 har BMI overtaget forskningscenteret reNEW, hvilket betyder, at instituttet samlet består af ca. 450 ansatte og ca. 400 eksternt tilknyttede, herunder bachelor- og masterstuderende.
Om jobbet
Vi søger en ny kollega, som har lyst til at deltage i de administrative opgaver i sekretariatet. Stillingen indebærer en høj grad af selvstændighed, hvor opgaverne løses i tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i sekretariatet, administrationen på KU samt eksterne samarbejdspartnere. Du bliver en del af BMI’s sekretariat, som arbejder tæt sammen med det nye administrationscenter CA Nørre og resten af den centraliserede administration på KU.
Dine opgaver vil bl.a. være:
- Indkøb, fakturahåndtering, rejsebestilling og anden administrativ understøttelse for udvalgte forskningsgrupper. Herunder hjælp ved udsendelse af fakturaer og interne fordelinger, herunder administration af gruppernes fælleskonti.
- Gennemgang af indkøbsaftaler for leverandører, herunder styring af leverancer og køb i webshop.
- Bestilling af rejser og hotel samt refusion af udgifter.
- Udfyldelse af anlægsregistreringsskemaer og dermed opdatering af BMI's anlægskartotek, udførelse af anlægskontrol, ajourføring af udstyrsdatabase og udarbejdelse af materiale til formidling heraf, både på dansk og engelsk.
- Udtræk af diverse data til brug for månedsopfølgning, både i forhold til administrationen, gruppeledere og ledelsesdata.
- Journalisering.
- Løbende administration af og deltagelse i den administrative afslutning af instituttets eksternt finansierede forskerskole, som forventes at være afsluttet med udgangen af 2028.
- Generel lokal support af instituttets medarbejdere og diverse ad hoc-opgaver som del af sekretariatet.
Om dig
Vi lægger vægt på, at du har:
- en relevant kontoruddannelse, gerne inden for offentlig administration.
- godt kendskab til IT, herunder Office-pakken og Excel.
- kendskab til KU-systemer (Workzone, IndFak, RejsUd, LDV mv.) er en fordel.
- kendskab til instituttets forskerskole er en fordel
- gode samarbejdsevner og et godt servicegen.
- gode engelskkundskaber, da instituttet har mange internationale medarbejdere.
Vi tilbyder
- Et spændende arbejdsmiljø med en bred kontaktflade til instituttets medarbejdere.
- Fleksibel arbejdstid i dagtimerne.
- Gratis frugt, kaffe og te samt tilbud om massageordning.
Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er på 30 timer pr. uge. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) med indplacering i løngruppe 3, sats 1. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer.
Ansøgning
Send din ansøgning og CV elektronisk via Jobportalen (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget). Ansøgningsfristen er 10. juni 2025 kl. 23.59.
Eventuelle spørgsmål kan rettes til Administrationschef Anders Sondrup, tlf. 23 39 87 26, e-mail ason@sund.ku.dk.
På Københavns Universitet ønsker vi at afspejle det omgivende samfund, og vi opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Københavns Universitet giver sine knap 10.000 medarbejdere muligheder for at udnytte deres talent fuldt ud i et ambitiøst, uformelt miljø. Vi sikrer traditionsrige og moderne rammer om uddannelser og fri forskning på højt internationalt niveau. Vi søger svar og løsninger på fælles problemer og gør ny viden tilgængelig og nyttig for andre.